poniedziałek, 10 kwietnia 2017

#Aliexpress haul cz.9


To już dziewiąty post, który przedstawia serię: "Aliexpress haul", czyli haul z mojego ulubionego sklepu internetowego. Dzisiaj przedstawię wam głównie dodatki, ale znajdzie się miejsce również dla kosmetyku. Jak zwykle umieszczę tylko kilka produktów, które do mnie doszły, gdyż zbyt duża ilość rzeczy na raz jest przesadą. Wszystko w tej notce zamówiła sobie moja koleżanka, Julia.



 Pierwszą rzeczą z dzisiejszego postu są okulary przeciwsłoneczne. Przyznam, że z początku byłam sceptycznie nastawiona do tego modelu, ale kiedy przyszły i je przymierzyłam, bardzo mi się spodobały. Rozmiar okularów jest dla mnie idealny. Nie zjeżdżają z nosa i to ważne. Jeżeli chodzi o jakość, to nie jest ona taka, jaką mielibyśmy w przypadku produktu firmowego. Wykonane są ze zwykłego plastiku, a szkiełka są przyciemniane, przez co patrząc przez nie, mamy wrażenie jakby wszystkie kolory były bardzo przygaszone i ciemniejsze. Jednakże, jak na cenę niecałych 5 zł, są naprawdę fajne i niespotykane. 

TUTAJ możecie zobaczyć je na stronie sklepu.




Drugą rzeczą jest również dodatek, a dokładniej biżuteria. Jest to naprawdę piękny i minimalistyczny naszyjnik z malutkim serduszkiem. Według mnie, na szyi prezentuje się naprawdę dobrze i jest po prostu prześliczny. Wykonany jest ze zwykłego, pomalowanego plastiku i wiadomo, że nie będzie z nami długo, gdyż może czarnieć lub się zerwać, ale za cenę 1,30 zł, myślę, że jest naprawdę fajny. 

TUTAJ możecie zobaczyć go na stronie sklepu.




Kolejną rzeczą jest jedyny kosmetyk w tym poście. Jest to maseczka, a właściwie czarna maska. Myślę, że większość osób chociaż kojarzy ten kosmetyk z nazwy, albo wie, że ma ona służyć do wyciągania zaskórników i wągrów oraz oczyszczać twarz. Czytałam wiele w internecie na ten temat i chodziły pogłoski, że koreańskie wersje masek są najlepsze. Tak oto Julia postanowiła wypróbować jedną z nich i wydała na jej zakup niecałe 11 zł. Kiedy kilka razy ją użyła, zapytałam ją o opinię i przyznała, iż maska naprawdę działa i wyciąga wągry. W dodatku nie uczula i nie powoduje innych deformacji twarzy, czy zaczerwienień, gdyż wiele osób uważa, iż te kosmetyki nie są dobre i kojarzą im się tylko z wywoływaniem efektów niepożądanych. 

 TUTAJ możecie zobaczyć ją na stronie sklepu.




Ostatnią rzeczą jest zegarek. Powiem wam szczerze, że mi osobiście się on bardzo podoba. Jego wykonanie jest naprawdę dobre i co ważne - działa ! Jak na cenę niecałych 11 zł, jest naprawdę ładny i według mnie nie wygląda jak tania tandeta. Ma bardzo ładną, dużą i przejrzystą tarczę oraz elegancko prezentuje się na ręku. 

 TUTAJ możecie zobaczyć go na stronie sklepu.






Koniecznie dajcie znać, która rzecz z dzisiejszej notki najbardziej przypadła wam do gustu ? 



Zapraszam was także na poprzednie posty z tej serii:

7 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! Rzeczy na nich prezentują się świetnie. Naprawdę.
    A jeśli chodzi o aliexpress, to nigdy nie miałam okazji czegoś od nich zamówić. Ale kto wie, może nadejdzie taki dzień, i będzie taka okazja.
    :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary nie w moim typie. Ale lańcuszek I zegarek świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham zakupy na Ali haha :D dalej czekam na 13 paczek, a od początku lutego dostałam ich już 60. Aliholiczek jest coraz więcej jak widzę ^^
    Miałam w tym miesiącu już nic nie zamawiać, ale okulary przykuły moją uwagę i chyba się skuszę ;>
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę maskę do twarzy z Ali i jest super! Ostatnio zamawiałam także prezent dla przyjaciółki. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej przypadły do gustu okulary i naszyjnik.Nigdy nie robiłam zakupów na Ali :)
    http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy sobie zamówiłaś, ja właśnie czekam na moją przesyłkę z aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.