niedziela, 12 czerwca 2016

I lend DRESS immediately !

Hej kochani !
W związku z tym, że tegoroczny Maj był dla mnie miesiącem aż podwójnie komunijnym, przygotowałam dla was krótki post o tym, jak ubrałam się na te przyjęcia. We wcześniejszych notkach zdarzyło mi się na pewno pomarudzić wam trochę o tym, że mam bardzo mało miejsca w szafach i po prostu ledwo mieszczę się z moją "górą" ubrań. Komunia oznaczała jedno - kupno sukienki. Od początku przerażała mnie ta wizja. Nie dlatego, że nie chciałam jej kupić, bo z tym akurat problemu nie mam, ale dlatego, że nie miałabym jej gdzie potem przechowywać i najprawdopodobniej ubrałabym ją tylko raz, a potem kurzyła by się w ... no właśnie, gdzie, jak w szafie nie ma miejsca ? 


Córka znajomej mojej mamy podsunęła mi świetny pomysł. Istnieje na tym świecie pewne miejsce dla takich desperatek, jak ja - wypożyczalnia sukien. Nie miałam pojęcia, że coś takiego jest, tym bardziej we "wsi", jaką jest Bydgoszcz. Z początku podchodziłam do pomysłu bardzo sceptycznie i byłam do niego negatywnie nastawiona. Nie chodziło nawet o sam fakt, że suknie nosił już ktoś przede mną, lecz obawiałam się, iż żadna z nich nie przypadnie mi do gustu lub nie znajdę tam swojego rozmiaru. Po przemyśleniach, zdecydowałam się i po raz pierwszy udałam się tam wraz z mamą. Minus jest taki, że jedyna wypożyczalnia sukien znajduje się dość daleko od mojego miejsca zamieszkania i jedynym dla mnie sposobem na dojazd jest autobus z przesiadką, jadący do celu około 40 min. 


Kiedy weszłam do pomieszczenia, moim oczom ukazały się naprawdę piękne i modne suknie. Byłam zaskoczona, że jest ich tak dużo, ich dobrym stanem i tym, że nie są babcine lub z "zeszłego stulecia". Niestety sukienek w rozmiarze 34 i 32 było naprawdę bardzo mało, więc mój wybór był nieco ograniczony, lecz nadal spory. Najwięcej znalazłyby dla siebie dziewczyny w rozmiarze 38. Okazało się, że zostawienie mojej zapełnionej szafy w spokoju to nie jedyny plus wypożyczenia sukni. Dzięki tej opcji mogłam wybrać dwie i na każdej komunii prezentować się inaczej. Za dwa wypożyczenia zapłaciłam 80 zł, a za nową, jedną suknię zapłaciłabym około 150-250 zł.



Na pierwszym przyjęciu pogoda niestety nie dopisała i było dość chłodno, a chwilami nawet padało. Musiałam ubrać rajstopy oraz skórzaną ramoneskę. Wybrałam różową sukienkę, lekko rozkloszowaną, z wytłaczanym wzorem. Dobrałam do niej czarną torebeczkę z dużym, złotym zapięciem w kształcie koła oraz czarne szpilki z zamszowym przodem. Na wypadek "zmęczonych stóp" zabrałam ze sobą wygodnie adidasy. Tę sesję wykonała dla mnie moja ciotka, która kompletnie nie zna się na rzeczy. Mimo wszystko, myślę że sobie poradziła i bardzo jej za to dziękuje!





Pogoda na drugiej komunii była przepiękna i bardzo ciepła. Dobrze się stało, gdyż wybrałam na nią jasną sukienkę bez ramiączek z wytłaczanym, posrebrzanym wzorem oraz wycięciem w kształcie litery V na plecach. Była ona bardziej dopasowana niż poprzednia oraz bardziej rozkloszowana. Dodatki dobrałam takie same, z tą różnicą, że obyło się bez rajstop i ramoneski. Sesje wykonała moja fotograf, Karina, więc zdjęcia są "o niebo" lepsze. 





Buty |Prima-but| Torebka |Mohito


Okazuje się, że wypożyczalnia sukien jest idealnym wyjściem kiedy: nie chcesz kolejnej sukienki, która przeleży w szafie całą wieczność, nie masz już gdzie jej pomieścić, chcesz zaoszczędzić pieniądze, albo kiedy chcesz mieć kilka sukien, a twoje fundusze nie wystarczą na ich zakupienie.


Która sukieneczka bardziej przypadła wam do gustu ? Co sądzicie o wypożyczaniu sukien ? 


Info!

Od dzisiaj, do 14 czerwca sklep internetowy Shein.com oferuje wam BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ, a przy okazji bardzo korzystne ZNIŻKI ! 
Mnie od zakupu na ich stronie zawsze odciągała wysoka kwota wysyłki, ale teraz to na pewno się skuszę i coś kupię !

Czekają na was trzy różne oferty:






Zapraszam do pozostałych postów:


24 komentarze :

  1. Świetne wyjście! Muszę czegoś takiego poszukać w swojej okolicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takiej 'instytucji'. Bardzo pasują do Ciebie takie sukienki, ślicznie wyglądasz :)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jacie *0* Ta różowa sukienka jest obłędna <3 Bardzo ładne zdjęcia :) Obie sukienki nam się podobają są takie kobiece, a za razem urocze :) pozdrawiamy mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo ! :*
      Również pozdrowionka ! :)

      Usuń
  4. Lubię nosić sukienki rozkloszowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne sukienki, mnie osobiście bardzo urzekła ta różowa, ideał na lato! :)
    A wypożyczanie to świetny pomysł, żeby zaoszczędzić pieniądze i trochę miejsca w szafie.
    Pozdrawiam serdecznie! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie bardziej spodobała się ta żółta - hehe
      Oj tak, wypożyczanie to super sprawa !
      Pozdrowionka!
      Dzięki za opinię. Blog odwiedzony :) :)

      Usuń
  6. Fajnie, że zdecydowałaś się na wypożyczenie sukienek, zamiast kupować nowe, które założyłabyś zaledwie raz. Ja jednak zamiast adidasów na zmianę, do tak dziewczęcej sukienki, zapakowałabym do torby baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Niestety był taki problem, że baleriny się mi rozkleiły i nie zdążyłam już kupić - hehe :D

      Usuń
  7. Na szczęście sezon komunijny już zakończony :) Wersja z jasną sukienką przypadła mi do gustu:)
    http://lovelybyangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że to już koniec ! :)
      Super blog.
      Dzięki za opinię ! :*

      Usuń
  8. fajna sprawa taka wypozyczalnia sukien. Cieszę się, że znalałabym sukienke dla siebie, mam rozmiar 38 :D
    bardzo ladne zdjecia!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są oby dwie sukienki i jednak to świetna alternatywa wypożyczenie sukienki . Nawet nie sądziłam ,ze coś takiego jest ,a jak już coś takiego istnieje ,że takie piękne jak Twoje .
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak na początku myślałam, ale bardzo się zdziwiłam, jak ty ! :)
      Dzięki za wypowiedz !
      Super blog :) :)

      Usuń
  10. Wypożyczalnia sukienek ciekawy pomysł. Obie są prześliczne, świetne zdjęcia :*
    http://odbicie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.