środa, 30 marca 2016

Florida Beach + Nike baseball cap

Za czasów naszych rodziców nazywany "Peweks'em" i powszechnie szanowany. Teraz, kojarzony z agresywnymi, bijącymi się o ubrania babciami oraz powodem do wstydu - Lumpeks, Ciuchland, Ciucholand, Szmatland, Secondhand ...
Różnie nazywany, jak i kojarzony.

Obecnie, bardzo dużo osób kupuje ubrania w tego typu sklepie, ale nie chwali się tym po ludziach. Większość zataja tę informacje, a wręcz się jej wstydzi. 
Osoby kupujące w ciucholandach kojarzone są z biedakami, starszymi lub źle ubierającymi się ludźmi. Ja jednak mówię - to stereotypy!
Lump, jak ja to zwykłam nazywać nie jest wcale sklepem dla biedaków, czy - broń boże wieśniaków. Jest to idealny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy na ubraniach! Poza tym, znajdziesz tam wiele oryginalnych i markowych ubrań. Gwarantuje ci, że żadna znajoma nie będzie miała identycznej sukienki. Jeżeli chcesz znaleźć coś naprawdę super, musisz przyjść w dzień dostawy towaru. Wtedy ceny, w zależności od stanu ubrania i jego wyglądu ogólnego wąchają się od 15 do 30 zł. Mimo wszystko, to nadal niewiele w stosunku do cen z sieciówek. Jeżeli jednak uwielbiasz fajne rzeczy za prawie "darmoszke", przyjdź kiedy cena za każdą sztukę wyniesie 3 zł !
To świetna sprawa również dla blogerek, które potrzebują dużego zróżnicowania w ubraniach. Są to tanie i piękne ubrania.

Nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie - trzeba szczycić się, że wyszukało się oryginalną rzecz, której nikt nie ma (w dodatku za śmiesznie małe pieniądze).

Zapraszam was na kolejny outfit, w którym prezentuje właśnie kilka rzeczy z Secondhandu :) 






















Co myślicie o dzisiejszej stylizacji ? 

Kurtka|Lump|    Bluzka|Lump|   Spodnie|PullandBear|  Buty|Ray|   Czapka|Lump|    Choker|E-bay|


(odwdzięczam się!)



Zapraszam do pozostałych postów:




GREAT PROMOTION ! 
40% OFF - HUGE40 
45% OFF - HUGE45



68 komentarzy :

  1. Sama kupuję w lumpach, ostatnio wyhaczyłam cudny płaszcz za 30 zł :)
    Masz rację, tego nie trzeba się wstydzić, bo mimo, że według stereotypów to miejsce bijących się babć, w dodatku w dniu największej promocji, to teraz wygląda to jak normalny sklep, a ubrania są w świetnej jakości.
    Bluzka jest śliczna, a stylizacja stonowana, i naprawdę śliczna :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz za 30 zł to praktycznie nic ! Zgadzam sie z tobą, dziękuję za opinię i komplementy !

      Usuń
  2. Świetny post! Ja uważam że w tego typu sklepach można znaleźć wiele perełek za kilka złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    super wyglądasz łobuziarrrrro <3

    18,30$, 42,01$, 13,05$, 12,09$, 11,25$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie twój outfit a czapka najbardziej! co do kupowania w lumpeksach to jestem jak najbardziej za, sumienie mniej boli :3 zapraszam tez do mnie!
    http://olivesay.blogspot.com/2016/03/powerful-violet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Haha,z tym sumieniem to jest szczera prawda !
      Super blog :)

      Usuń
  5. Świetna stylóweczka, czapka wymiata :)kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszulka i look :)
    anothermyowninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że nie ma się czego wstydzić, bo można wyszukać perełki :) Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Ubieram się na co dzień w takim stylu. Kojarzy mi się on z modą lat 90. Fajne tło wybrałaś do zdjęć. Wszystko do siebie idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeks najlepszy ! Dziękuję i mi też przypomina właśnie takie lata 90 :*

      Usuń
  8. Świetna koszulka! :)
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stereotypy o second-hand'ach już powoli zanikają, przynajmniej ja ostatnio ciągle słyszę że ktoś coś kupił właśnie tam i jest bardzo zadowolony ;) osobiście jakoś nigdy nie trafiłam na coś dla siebie, ale może źle szukam :P na pewno jeszcze nie raz wybiorę się na takie "polowanie" :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Na pewno coś znajdziesz !
      Dziękuję ♥

      Usuń
  10. Ja uwielbiam zaglądać do lumpeksów! :) Często da się znaleźć bardzo ciekawe ciuszki i mało spotykane :)
    Ostatnio znalazłam sweterek z takiego śmiesznego materiału (nie wiem jak go nazwać) w każdym razie po jego zakupie, widziałam taki w znanych sieciówkach w wielu różnych kolorach :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też kochasz lumpeksy !
      Czy chodzi o sweterek fluffy ? Też kupiłam go w lumpie za 5 zł, a kilka tygodni później jego ceny w sklepach dochodziły do nawet 80 zl !
      Super blog,pozdrawiam ;*

      Usuń
  11. świetne zdj i ten blog to mega pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama często chodzę do lumpeksów i właśnie tam często znajduję rzeczy, które są oryginalne i do tego są totalnie w moim guście i kupione za półdarmo. Cudowna kurtka.
    Poklikane :)

    Pozdrawiam ♥
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam tak samo. Mam wrażenie, że bardzo dużo rzeczy w lumpie odpowiada mojemu stylowi. Dziękuję ! ♡♥

      Usuń
  13. Świetnie! Ja też lubię lumpeksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Dokładnie, w końcu ktoś to powiedział. Nie ma się czego wstydzić. Można wyszukać czasem serio fajne rzeczy, często nowe markowe, a kosztujące 10 razy mniej niż w sieciowym :D
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że post ci sie spodobał :)
      Dziękuję i super blog :*

      Usuń
  15. Ciekawa stylizacja, kupowałabym w sh gdyby nie to że często jakość tragiiczna a ceny wysokie.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, czasem jakość niektórych, podkreślam NIEKTÓRYCH ubrań jest kiepska. Aczkolwiek myślę, że duża część rzeczy jest wykonana z fajnego materiału, a przy odrobinie szczęścia dostaniemy je nawet za małe pieniążki. Pozdrawiam Cię i mam nadzieje, że chociaż troszkę zmienisz zdanie o sh :)

      Usuń
  16. Kochammm lumpy - to moje życie ;***
    Śliczne rzeczy upolowałaś ;)

    http://absolvedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kupować ciuchy w lumpach! Mozna tam kupić ubrania o wiele tańsze niż w zwykłych sieciówkach!
    http://smilemorebetterluck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia :) Nie kupuje z Lumpeksu ciuchów :) ale jak moim zdaniem ktoś lubi takie nosić :) To popieram go

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama niektóre rzeczy z takich sklepów są bardzo ładne i w dobrym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe rzeczy upolowałaś , bardzo fajny look!
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Super blog i również pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Super zdjęcia :) Ja niestety nie umiem szukać perełek w lumpkach ale czasem tam zajrzę z koleżanką i sie tego nie wstydzę :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami kupuję coś z lumpeksu i można znaleźć tam perełki! ♥
    Świetna, oryginalna stylizacja. :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ♥
      Dziękuję !
      Pozdrawiam też i bardzo fajny blog !

      Usuń
  23. śliczna kurteczka :*
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana poklikałam ci we wszystko
    a w stylizacji masz zajebiste buty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam nic przeciwko lumpeksom. Sama chętnie poszłabym tam na zakupy, ale nigdy nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten minus lumpeksu - "łowy" zajmują dużo czasu :(

      Usuń
  26. Ja nie mam nic przeciwko lumpeksom, sam czasami w nich kupuję ubrania ii można znaleźć coś dla siebie ! Bardzo duży wybór. Ciekawy post,mega stylizacja, taka z lat '90 . najlepsza ! Obserwuję i liczę na więcej takich stylizacji z peweksu. :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    blueroyallife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpy i lata 90 najlepsze ♥!!
      Na pewno takie stylizacje się jeszcze pojawią :)
      Dziękuję, pozdrawiam, super blog !

      Usuń
  27. Genialna stylizacja, prześwietne zdjęcia! :D
    Ja osobiście nie mam nic do lumpeksów i chętnie bym chodziła, gdyby nie fakt, że nie potrafię tam kompletnie nic znaleźć :'))
    Uczciwie poklikałam we wszystkie linki ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy i kliki ! Na pewno coś kiedyś znajdziesz ;)
      Bardzo fajny blog !

      Usuń
  28. Super czapka ;) Ja też kupuję w lumpeksach!

    OdpowiedzUsuń
  29. woow super stylowo zapraszam do mnie :)dopiero zaczynam :**pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Odwiedziłam bloga i jest super
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  30. Nie uważam, żeby kupowanie w lumpeksach było obciachowe. Sam jestem blogerem modowym i planuję wybrać się na następne zakupy właśnie do second handu :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post pewnie ktoś dzieki tobie zajrzy do lumpa bo czasem mozna dorwać mega fajne ciuchy! 😅
    A ja zapraszam do mnie 😚
    http://juliapawinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny zestawik , ja w lumpeksach nie kupuje bo nie mam nawet czasu , żeby do zwykłego sklepu pojechac ale tak mnie zainspirowałaś , że chyba się wybiorę :)

    Zapraszam do mnie ☺
    http://tips-for-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Też niedługo planuję wybrać się na takie zakupy. Może coś fajnego uda mi sie znaleźć :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam sh często można znaleźć tam perełki!
    A stylizacja mega!
    http://byanezja.blogspot.ie/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz w czapce z daszkiem :D!
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, widzę, że masz oko do ciuszków z lumpeksu, to całkiem jak ja :)
    Pozdrawiam, zapraszam xprs.imcreator.com/free/sanqi/torebki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.