poniedziałek, 3 października 2016

Bell bottoms

Hejka kochani !
Niedawno pojawił się post, oo ----> TUTAJ! w którym umieszczona została sesja w identycznej stylizacji, jak ta poniżej. Niestety, podczas poprzedniej, mój fotograf - Karina natrafiła na niespodziewane problemy techniczne, które nie pozwoliły na pełne ukończenie zdjęć, dlatego było ich tak mało, a i w większości z nich pojawiły się małe problemy z ostrością i kolorem obrazu. Z resztą, jeżeli ciekawi was, co przerwało sesję, to zajrzyjcie ----> TUTAJ!




Udało mi się w dość szybkim czasie powtórzyć sesje, niestety już w Bydgoszczy, a nie na działce, na tle pięknego jeziora. Nie ubrałam również kapelusza, gdyż pogoda nie była na to odpowiednia. Nadal żałuję, że tamtych zdjęć nie da się już powtórzyć, ale dopięłam swego i przedstawiam wam pełną wersje tej sesji. 




Strój, który mam na sobie kupiłam w H&M, kiedy to przypadkowo natknęłam się na przeceny. Skusiła mnie wyjątkowo niska cena. Top oraz spodnie kosztowały po 20 złotych za sztukę. Sama bluzka nie jest bardzo wyjątkowa, lecz naprawdę podoba mi się jej rozcięcie, które ukazuje dolną część pleców. Spodnie natomiast są dosyć kontrowersyjne i nie wszystkim przypadną do gustu. Można zaliczyć je do tych rzeczy, o których mówi się, iż potrzeba odwagi, aby je założyć. Lubię takie dziwne i inne ubrania, więc tym bardziej przypadły mi do gustu. 




Mimo, iż cały outfit nie jest do końca w moim stylu, to nie wiem jak, ale mnie urzekł. Połączenie góry i dołu o tych samych wzorach jest ostatnio bardzo modne. Uważam, że ten typ spodni pięknie podkreśla sylwetkę, a najbardziej nogi i pupę ! Cieszę się, że dzwony powracają do łask, gdyż to mój ulubiony typ spodni ze wszystkich.



Moja pani fotograf jak zwykle skusiła się na zrobienie kilku artystycznych zdjęć. Kocham je, gdyż nie dość, że ukazują całą stylizację, to jeszcze są po prostu same z siebie piękne. Przy ich robieniu jest zawsze mnóstwo dobrej zabawy. Muszę biegać przez dobre 10 minut, cały czas cofając się i zaczynając od początku. Nie ukrywam, że przy bieganiu lubię się powygłupiać !




Na koniec, jak zwykle kilka bliższych ujęć, a w tym zdjęcie butów tego outfit'u, które tak w sumie wcale do mnie nie należą. Wybrałam je dla swojej mamy, ale tak mi się spodobały, iż pożyczyłam je sobie na wieczność. Oprócz tego, iż świetnie pasują do tej stylizacji, to dodatkowo  naprawdę mega wygodne, przez co w ciepłe dni nie chce zdejmować ich ze stóp. 

Top i spodnie|H&M|     Buty|Deichmann|     Naszyjnik|Aliexpress.com|

Czy wam ten zestaw przypadł do gustu ? 




Zapraszam do pozostałych postów:




Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu

23 komentarze :

  1. Oddaj figurę.. Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia natomiast figura jeszcze lepsza ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i outfit. Jak dla mnie mimo miejsca, dużo lepsze od tych nieudanych. Sandały też fajne, mi brakuję paru centymetrów i sama mogłabym pożyczać buty mojej mamie :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO super że się udało zrobić zdjęcia jeszcze raz:)
    Jest o niebo LEPIEJ !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie za specjalnie podoba się ten outfit, może dlatego, że nie przepadam za spodniami we wzory. Ja do tej bluzki dołączyłabym białe spodnie i wysokie szpilki. Jednak jeśli Ty się w tym dobrze czujesz to brawo ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdemu podoba sie coś innego 😄
      Dziękuje 💖
      Odwiedziłam bloga 😊

      Usuń
  6. Genialne zdjęcia :)
    I bardzo ładna koszulka.

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Ja rownież cieplutko pozdrawiam i masz super bloga 😀

      Usuń
  7. Ale piękny komplecik i... uważam, że ta sesja jest ZDECYDOWANIE lepsza od poprzedniej :) czarujące zdjęcia!
    Xavilove Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, prześlicznie wyglądasz! Outfit nie jest w moim stylu, ale najważniejsze, że Ty się w nim dobrze czujesz ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Zestaw ma bardzo ciekawe wzory ;) Naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie znalazł się ktoś oryginalny! Śliczne zdjęcia :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.