wtorek, 9 lutego 2016

Pole dancing - postępy !

Obiecałam wam, iż będę na bieżąco pokazywać moje postępy w tańcu. Przyszedł czas na drugi post o mojej największej pasji - tańcu na rurze. Jeżeli jesteście ciekawi, jak wyglądał poprzedni post i chcecie dowiedzieć się czym jest i na czym polega pole dancing, odsyłam was do postu: Wcale nie taka erotyczna.
Powracając do dzisiejszego postu - w ferie miałam dużo wolnego czasu i wykorzystałam go na porządne treningi. Dużo zmieniło się od czasu pierwszego filmiku i naprawdę zauważyłam u siebie postępy. Nie jest to oczywiście idealne, ale każdy mały sukces jest dla mnie niczym największa wygrana. 
Zauważyłam przede wszystkim, duże wzmocnienie i uwidocznienie mięśni. Unoszenie się przychodzi mi łatwiej, a zakwasy przestały dokuczać. Siniaków, jak na razie też już nie zauważam. Najgorsze są odciski na dłoniach i ich suchość. Z każdą, trudniejszą figurą mam pewien lęk, którego czasami ciężko mi się pozbyć. Przed oczami mam wizje ciężkiej kontuzji, bo tak naprawdę nigdy nie wiadomo, co może się stać. Mogę puścić rurę i spaść .... 
To już dwa miesiące z rurką, a przede mną jeszcze wiele pacy i wysiłku. Sukcesy dają mi motywacje i chęć do ćwiczeń. Możecie zobaczyć dwa kolejne filmiki, ze mną w roli głównej. Podsyłam wam też jeszcze kilka zdjęć: 

           

            







Co myślicie o tańcu na rurze ? Jak oceniacie moje postępy ? 



Zapraszam na pozostałe posty:

27 komentarzy :

  1. Wspaniale Ci idzie! Zawsze chciałam trenować pool dance, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić, to małe marzenie. Grunt to wytrwałość i chęci, dzięki temu można zdziałać wszystko! :)

    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przez dwa miesiące chodziłam na zajęcia z pole dance, jednak później zabrakło mi na to kasy (100zł za miesiąc zajęć, a zajęcia raz w tygodniu po godzinie), jednak obiecałam sobie, że jeszcze do tego wrócę! Gratuluję postępów!

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Wracaj do tańca :)
      U mnie 100 zł za zajęcia dwa razy w tygodniu za miesiąc :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę, sama bym chciała spróbować. Idzie Ci znakomicie! ;-) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać ! Zapisz się na zajęcia :)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  4. O kurde :o
    Naucz mnie tak ! 😁
    Mega tańczysz 👌👌
    PS. Możesz mnie zaliczyć do grona stałych czytelniczek 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah z chęcią bym nauczyła ;)
      O super ! ♥♡

      Usuń
  5. Świetnie ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Ci idzie. Sama kiedyś chciałabym się tak wywijać muszę spróbować może się uda! :)
    Trzymam kciuki za dalsze sukcesy i zapraszam do siebie: Blog Panny Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj sie i działaj !
      Dzięki i na bloga zaraz zajrzę :)

      Usuń
  7. Sama bym chciała potańczyć, oraz wzmocnić swoje mięśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki! Wytrwałości, bo już jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhm, zainteresowałaś mnie tym postem, bo ja też chciałam zacząć tańczyć :) Życzę wytrwałości i dalszych postępów! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również ;)
      Nie ma na co czekać, zapisz sie na zajęcia !

      Usuń
  10. świetnie Ci idzie ! bardzo mi się podoba ! :) super pomysł na post

    OdpowiedzUsuń
  11. od samego patrzenia myślę, że to mega trudne i pracochłonne aczkolwiek jak widać- warte wysiłku.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Masz wspaniałą pasję i świetnie Ci idzie! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na dwa miesiące idzie ci zniewalająco :) Dalszych sukcesów!
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.