poniedziałek, 25 stycznia 2016

When you are sick, you go on photo session !

Hej wszystkim ! 

Ostatnio, po tych wszystkich, zimowych sesjach, troszkę się przeziębiłam. Czego się dla bloga nie robi :) Nie chciałam odpuścić zaplanowanej sesji, dlatego też zdecydowałam się zrobić ją w domu. Było ciepło, wygodnie - idealnie !
Odwiedziła mnie Monika ♥ - moja druga fotografka. Wypiłyśmy razem herbatkę na rozgrzanie i wykonałyśmy kilka zdjęć. Myślałam, że efekt będzie gorszy, ale nie wyszło źle. Wolałabym zdjęcia na śniegu ... 
Z powodu ogólnego osłabienia, nie mam ochoty rozpisywać się na pół strony, chociaż tematów w głowie mam pełno. Sesja wykonana jest w luźnym, domowym klimacie, dlatego też temat nie będzie ciężki.

Pierwszy tydzień ferii bardzo szybko mi zleciał. Nocowałam u koleżanki, byłam na łyżwach, nagrywałam dwa filmy na potrzeby szkolnej telewizji (zajęło mi to dwa dni), oglądałam kilka filmów, porobiłam kilka DIY, które niedługo zobaczycie, spotykałam się z przyjaciółmi, odwiedziłam ciucholand, a w wolnym czasie wykonywałam sesje. Czas przeleciał mi za szybko i nie miałam czasu na nudę. Śmiało mogę stwierdzić, iż miałam go za mało, ale to już u mnie normalne. 24 godziny to dla mnie za mało .... 
Wczoraj przyjechał mój tata, ale tylko na jeden dzień. Mój brat jest w trakcie remontu pokoju. 

Wiecie czym jest anime ? Ja długo nie miałam bladego pojęcia "z czym to się je". Na szczęście, mam koleżankę, która bardzo dobrze jest obeznana w tym temacie. Jakieś dwa lata temu wytłumaczyła mi na czym to polega i czym jest. Wiem na pewno, iż manga to książki z obrazkami (tudzież komiksy?), które czyta się, chyba od tylu, a anime to bajka/kreskówka z tych rysunków, najczęściej na podstawie książki. Jeżeli źle mowie, poprawcie mnie, gdyż mogę się mylić. W każdym razie, moja koleżanka przekonywała mnie do oglądnięcia takiej anime. Oglądnęłam ... Rok temu przekonałam się i moim pierwszym anime było "Vampire knight". To była prawdziwa miłość ... Uwielbiam tematykę wampirów i miłości, więc bajeczka idealnie mi przypasowała. Bardzo długo nie mogłam znaleźć czegoś bardzo podobnego. Czegoś, co podobałoby mi się równie mocno. Próbowałam z "Karin" (miłośnicy, znawcy tych klimatów, będą wiedzieli, o co chodzi) - totalnie nie to, potem było "Diabolik Lovers" - świetne, ale bardzo krótkie, a szkoda. Wszystko inne było kolejnym niewypałem. Co jakiś czas oglądam sobie od nowa "Vampire knight", ale to może się znudzić już po pewnym czasie. Dwa dni temu, przeglądając "youtuba" weszłam sobie na filmik pewnego zagranicznego autora, który recenzował owe anime. Spodobał mi się zwiastun jednej z nich. "Wyguglowałam" tytuł i ... eureka ! Podobna kreska i tematyka ! Wiecie, że tematyka opiera się na wampirach i miłości, a reszty nie będę wam opowiadać. Zakochałam się i ... idę oglądać ! 

Anime: Strike the Blood - polecam ! :)



Ten tydzień nie będzie dla mnie już taki luźny. Czas spełnić dane sobie słowo i przygotowywać się do egzaminu gimnazjalnego. Tydzień to tak mało czasu ...










T-shirt|Vinted - OsobisteUpominki.pl|   Tennis skirt|E-bay|    High-socks|Hurtownia rajstop|  Choker|E-bay|


Sesja typowo w moim stylu. Chwilami słodka, potem poważniejsza. Miałam na sobie t-shirt, w którym się zakochałam ! Kupiłam go od vintedzianki - uwierz. Sprzedaje i tworzy na zamówienie przepiękne koszulki, w cenie 30 zł - mega tanio ! To nie jedyna koszulka, którą mam od niej. Mogę polecić z czystym sumieniem :) Spódniczkę - tennis skirt, kupiłam na e-bay'u. Była bardzo tania, bo płaciłam za nią 25 zł, a przesyłka była darmowa. Jest trochę krótka, ale taki już urok tego typu. Jest bardzo dobrze wykonana pomimo, iż jest to podróbka.

Jak wy spędziliście pierwszy tydzień ferii (jeśli jesteście w ich trakcie) ? Oglądacie anime ? Możecie polecić mi jakieś dobre, w preferowanym przeze mnie temacie ?

56 komentarzy :

  1. przepiękna <3 cudne zdjęcia z duszą i oddaj mi swoją figurę <3 http://chucky19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna. Dużo zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja. Chyba lubisz Japonię ;) http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym zwiedzić Japonię :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. ani trochę nie wyglądasz jak by choroba cie dopadła ! to chyba db to znaczy ze sesja się udała tak wg to bardzo ładne zdjęcia !
    http://easternblocklatino.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja fajna. Robienie sesji w domu nie jest równoznaczne z tym, że będzie kiepska;D

    Życzę zdrówka!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zdjęcia *-*
    Zdrówka :*
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja śliczna :*
    Życzę powrotu do zdrowia :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anime i mangi to nie moje klimaty, chociaż w sumie nigdy nie próbowałam ;)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu również ogladałam anime, zwłaszcza polubiłam Death Note. Sesja bardzo ładnie ci wyszła ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ładna spódniczka :D Śliczne zdjęcia!

    http://saynika.blogspot.com/

    Liczę że wpadniesz i zostawisz szczerą opinię co sądzisz, tym bardziej że wracam po dłuugiej przerwie od bloga i lekko się z tego rytmu wybiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... Może spróbuj oglądnąć anima o nazwie Another? Może i nie jest on o wampirach, lecz wprowadza widza w tajemniczy i lekko mroczny klimat. Ja oglądnęłam i od razu bardzo się wciągnęłam. :) Dodałam do obserwowanych i czekam na następne wpisy.

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki :)
      W wolnej chwili zobaczę i obejrzę ! :)

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia ! Ja teraz leżę w łóżku chora :/ A ferie mam za tydzień


    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuje cie do Liebster Award
    http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja anime ogladalam juz bedac dzieckiem i moim ulubionym anime w tamtym czasie, byla ''Czarodziejka z kiezyca'' bardzo popularna latach 90, wiec mozesz nie znac tego anime mimo ze lecialo na Polsacie 2. Moze Ci sie spodobac, bo sa watki milosci i to sporo! No i jest walka dobra ze zlem :)
    Jesli nie ogladalas - polecam, tyle ze to troche oldschool :D
    Moim ulubionym nad zycie anime jest ''Dragon ball'', kocham nad zycie, drugim takim jest Full Metal Alchemist. Sa to bardziej anime dla chlopcow- mowi sie tak dlatego, ze w anime typu ''Czarodziejka z ksiezyca'' glowny watek to milosc nastolatki, borykajacej sie z problemami - zazwyczaj maja dobre zakonczenie, w anime dla chlopcow watek milosny nie zawsze konczy sie dobrze i jest to temat poboczny :) W kazdym razie polecam Ci oba typy :)
    Co do roznicy miedzy anime i manga, masz racje :)

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i na pewno zobaczę, czy przypadną mi do gustu te anime :D

      Usuń
  16. MEGA FAJNY POST, SUPER STYLIZACJE I CIEKAWY BLOG <# BĘDE TUTAJ ZAGLĄDAĆ CZĘŚCIEJ :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spódniczka !
    Śliczne zdjecia ;)

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjecia! *,* Przypominają mi troche takie a'la tumbrlowe :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdj mega zajebiste post boski pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś o tym wiem. Aktualnie sama jestem przeziębiona, ale nic nie jest w stanie stanąć na drodze hahaha. :D

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjecia w domu wcale nie muszą być złe, spódniczka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja ;* !
    zapraszam http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia mimo, że nie na śniegu są rewelacyjne ♥ haha! Cudnie wyglądasz, podobnie jak Tobie podoba mi się ten T-shirt, chyba go kupię *-*
    Zapraszam Cie też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też czas w ferie szybko leci. Jest go zdecydowanie za mało. Nie mogę uwierzyć, że w poniedziałek trzeba iść do szkoły.
    Super sesja.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładna jest ta spódniczka, zrobiła na mnie wielkie wrażenie, ale twoje zdjęcie większe, są śliczne pozdrawiam :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał Klimatyczne zdjęcia :) Ja jutro ostatni dzień mam ferie.. pozdrawiam z bloga foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ładne zdjęcia! Mnie też od poniedziałku czeka dużo pracy :( Ale damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz. Mój plan na ten tydzień bardzo przepełniony, mnóstwo pracy do zrobienia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia genialne :) widać, że jesteś profesjonalistką ;) wyglądasz cudownie :*
    Dbaj o siebie kochana <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/ !!!
    PS.: Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to daj znać na naszym blogu ;* Życzymy powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje !
      Blog jest super i obserwuję :)

      Usuń
  32. Wspaniały strój! Bardzo Ci w nim do twarzy :)
    Vampire Knights było super anime, polecam jednak też mange - jest prześlicznie narysowana :P)

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna spódnica! <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.