czwartek, 24 marca 2016

Outfits inspired by ... ROMWE !

Czuję się zaszczycona mogąc oświadczyć wam, że niedawno dostałam kolejnego e-mail'a dotyczącego współpracy, tym razem ze sklepem Romwe
Szczerze mówiąc, to bardzo się ucieszyłam, gdyż dzięki takim wiadomością wiem, że mój blog jest "dość dobry" na promowanie produktów innej firmy. Jest to dla mnie w jakimś sensie też wyróżnienie, że moja praca, którą wkładam jest zauważalna i mój blog także został zauważony. Oczywiście, oprócz mojego wkładu w posty, za tak szybki rozwój bloga odpowiadacie głównie wy, moi drodzy czytelnicy. Dlatego chciałabym także wam bardzo podziękować za dużą aktywność na blogu i wiele ciepłych słów, ale również konstruktywnych krytyk, które dają mi do myślenia i motywacje do dalszego pisania. 
Tradycyjnie, jak to przy początkach współpracy, przygotowałam cztery różne stylizacje, czy to na co dzień, czy na bardziej formalną okazje. Starałam się wybrać ubrania w granicach normalnych cen, osiągalnych dla zwykłych ludzi. Zazwyczaj nie przekraczają one 60 zł.  Jeżeli interesuje was moja druga współpraca i outfit'y, które stworzyłam, to zapraszam TUTAJ
Dajcie znać, czy przypadły wam one do gustu i koniecznie klikajcie w linki ! Odwdzięczę się na pewno ;) 

STYLIZACJA #1

Collage from Romwe.com #4


White blouse
48 PLN - romwe.com



Skater skirt
59 PLN - romwe.com



Black shoes
121 PLN - romwe.com



Hat
36 PLN - romwe.com





Pierwszy outfit bardzo przypadł mi do gustu, gdyż jest przede wszystkim bardzo uroczy. Uwielbiam spódniczki w kratę, a w połączeniu z białą, lecz nie zwykłą koszulą daje naprawdę super efekt. Jako dodatki, oczywiście buty na platformie i uroczy kapelusz, który idealnie pasuje do koszuli.

STYLIZACJA #2

Collage from Romwe.com #3


T shirt
51 PLN - romwe.com



Green skirt
65 PLN - romwe.com



Flat shoes
121 PLN - romwe.com



Zipper bag
58 PLN - romwe.com





Drugi outfit również należy do odrobinę uroczych stroi. Pierwsze, co da się w nim zauważyć, to torebka "jajko", w której się zakochałam. Jest naprawdę fajna, wyróżnia się i gwarantuje, że nikt z twoich znajomych nie będzie takiej miałOczywiście, jest to rzecz z tych "bardziej kontrowersyjnych" i nie wszystkim się spodoba. Jednak, według mnie jest naprawdę super, a jeżeli chodzi o cenę, to myślę, że 58  to nie jest dużo. Podstawą stroju jest mega uroczy sweter z serduszkiem na torsie, którego cena jest naprawdę mała. Do wszystkiego dołączyłam klasyczną spódniczkę, zapinaną na guziki w kratęktóra strasznie mi się podoba i czarne a'la oxfordy.
 


STYLIZACJA #3

Collage from Romwe.com #2


Boatneck top
39 PLN - romwe.com



Pants
56 PLN - romwe.com



Envelope clutch
55 PLN - romwe.com



Necklace
17 PLN - romwe.com





Trzecia stylizacja jest bardziej "zadziorna" i już nie taka słodkaWybrałam, ostatnio bardzo modny top z odkrytymi ramionami. Jest to crop top, więc idealnie do niego pasować będą spodnie z wysokim stanem. Bardzo spodobały mi się te w ciemniejszym odcieniu dżinsu, z delikatnymi dziurami. Jako dodatki, dobrałam welurowy choker z księżycemktóry będzie bardzo widoczny na odsłoniętej szyi, z powodu braku dekoltu w bluzce oraz prześwitującą torebkę kopertówkę. Nie jest ona do końca praktyczna i jak w przypadku torebki "jajka" wzbudzi kontrowersje, więc będzie miała wrogów i sprzymierzeńcówWedług mnie jest bardzo niespotykana i ładnaCały outfit idealnie nada się na nadchodzącą wiosnę !
 


STYLIZACJA #4

Collage from Romwe.com #1

Long sleeve t shirt
52 PLN - romwe.com



High Waist Ripped Denim Pant
44 PLN - romwe.com



Socks
35 PLN - romwe.com



Gold jewelry
17 PLN - romwe.com





Ostatni outfit jest w bardziej sportowym stylu. Do ostatnio bardzo modnych spodni typu boyfriend dobrałam krótką bluzę moro. Spodnie bardzo przypadły mi do gustu. Kocham ich fason, ale oprócz niego mają również świetne dziury i ładny odcień dżinsuJeżeli chodzi o bluzę, to bardzo lubię motyw moro, a do spodni będzie fajnie pasować. Jako dodatki, wybrałam sportowe skarpetki z paskami, które wychodząc z buta będą fajnie wyglądały oraz złote pierścionkiktóre  prześliczne

Przypominam raz jeszcze o klikaniu ! ;* 





ZAPRASZAM DO POZOSTAŁYCH POSTÓW:
Haul from Dresslink #1
The priest is the devil ... + outfit ! :D
ULUBIEŃCY LUTEGO




GREAT PROMOTION ! 
40% OFF - HUGE40 
45% OFF - HUGE45






24 komentarze :

  1. Świetny post. Zaczerpnęłam dużo inspiracji no i gratuluję współpracy :) http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulotnosc-chwil-1-czyli-moje-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. te outfity są świetne! może kiedyś uda mi się z nimi współpracować ale teraz jeszcze nie iż ledwo co drugi wpis mam ;D GRATULUJĘ WSPÓŁPRACY ;D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podobają outfity, szczególnie nr 3 :)

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycje stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne outfity ;*
    Wszystko poklikane!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam wszystko :) miłego noszenia, stylizacje sa mega :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/wielkanoc-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne outfity! Poklikałam w kilka, mam nadzieję że się odwdzięczysz :)
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega outfity, zwłaszcza ostatni.
    Dodałam twój blog do obserwowanych i polecanych x
    http://vaakt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy trochę nie w moim stylu, ale poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się ostatnia. Oczywiście poklikane :) Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne te outfity! zwłaszcza 2 <3 poklikane :)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy, bo to na pewno cieszy! Z tego wszystkiego najbardziej mi się podoba torebka w kształcie jajka. Na pewno przyciągnęłaby wiele spojrzeń. Linki poklikane, życzę oczywiście więcej współprac :) !
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nr 4 podoba mi się najbaardziej. Zapraszam do mnie http://poplataneblogowanie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super outfity! Świetna bluza z 4stylizacji oraz buty z 1stylizacji :)

    pyzapworld.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Achhh tyle razy zabierałam się do zakupów na RomWe a w końcu i tak jakoś zamówiłam gdzieś w polsce np na vubu;p
    Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja spodobała mi się najbardziej (poklikałam)
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje , że to kolejny raz ! Poklikałam :)
    http://veryclassyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! bardzo ciekawe stylizacje :)
    http://zwykla-dziewczyna-koniara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zachwycasz tymi stylizacjami, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :)
      Było dużo, ale poklikałam ! :*

      Usuń
  20. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam kilka linkow :) 11,91$, 14,66$, 30$, 8,90$, 12,65$, 16,24$, 30$, 14.30$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zawsze problem z decyzją ! :D
      Poklikałam i dziękuje za kliknięcia ! : 101,47 zł 90,50 zł 118,84 zł
      Pozdrawiam również :*

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.