wtorek, 8 marca 2016

Outfits inspired by Shein

Niedawno dostałam e-maila od Shein.com, dotyczącego współpracy. W sumie, pomyślałam - "czemu nie?". Jest dużo osób krytykujących blogerki, które podejmują współpracę z różnymi firmami. Co jest w tym złego ? 

Uważam, że każda (przynajmniej modowa) blogerka nie ma wystarczająco dużo pieniędzy, aby podążać za zmieniającymi się trendami i ciągle kupować nowe ubrania. Współpraca daje możliwość zakupu nowych i pokazania ich na blogu w modnym outfi'cie. W dodatku, może i ubrania są za darmo, ale według mnie można uznać je za nagrodę za sesje zdjęciowe (nieraz w ekstremalnych warunkach), pisanie i edytowanie postów po nocach, by zdążyć z notką na zaplanowany dzień i nie zawieść swoich czytelników. Więcej na ten temat rozpiszę się w następnej notce.

Przechodząc do sedna tego postu, chciałabym wam przedstawić pierwsze trzy outfit'y z Shein.com. Tak naprawdę wybierałam ubrania i dodatki, które mi się spodobały, a potem połączyłam je w całe stroje. Stylizacje stworzyłam na stronie polyvore.com. Zapraszam was również na mój profil na tej stronie - wersquu.polyvore.com

ZESTAW #1
Collage from Shein.com #6


Print tee
54 PLN - shein.com


Above knee socks
23 PLN - shein.com


Blue jewelry
13 PLN - shein.com


Navy Pockets Buttons Denim Skirt -SheIn(Sheinside)
53 PLN - shein.com




Pierwszy outfit podoba mi się najbardziej ♥ Ma on w sobie trochę "vintage", jest dość klasyczny, ale nietuzinkowe dodatki sprawiają, że jest w moim stylu ! Wybrałam czarną bluzeczkę z nadrukiem "chmurki". Jest klasyczna i przeurocza. Do t-shirt'u dobrałam jeansową, zapinaną na guziki spódniczkę. Bardzo modna ostatnio i szczególnie uwielbiana przeze mnie. Zdziwiła mnie bardzo niska cena, gdyż w sieciówkach takie spódnice kosztują nawet ponad 80 zł. Jako dodatki, wybrałam - kolczyki "oczy" oraz klasyczne, czarne podkolanówki. 
Kocham ten zestaw ! A co wy o nim myślicie ?


ZESTAW #2

Collage from Shein.com #5


White crop top
49 PLN - shein.com


Red legging
44 PLN - shein.com


Backpacks bag
60 PLN - shein.com


Pearl jewelry
19 PLN - shein.com




W drugim outfi'cie umieściłam przepiękne, welurowe legginsy, których zakup planuje już od dawien dawna. Zestawiłam je, z ostatnio bardzo modną bluzką, odkrywającą ramiona. Jest ona troszeczkę problematyczna w noszeniu (przynajmniej mnie czasem unosi się do góry), ale jest przepiękna, więc wybaczam to w 100%. Jako dodatki, wybrałam - welurowy i klasyczny choker z zawieszką "perełką" oraz czarny plecaczek. Praktycznie i "grungowo".



ZESTAW #3
Collage from Shein.com #2

40PLN - shein.com


Posh Girl pink handbag
120 PLN - shein.com


Wide brim hat
53 PLN - shein.com






30 pcs Rolls Striping Tape Line Painting Line Nail Art Sticker...
18 PLN - shein.com



Ostatni outfit jest idealny na teraźniejszą, wiosenną pogodę. Czarna i klasyczna sukienka z golfem będzie idealnie pasować do czarnego kapelusza, który ochroni nas przed pierwszymi blaskami słońca. Jako dodatki, wybrałam uroczą i malutką torebkę, wyglądającą jak kartonik mleka ! Zakochałam się w niej ♥ ... oraz tasiemki na paznokcie, które osobiście już kupiłam, ale jak tylko mi się skończą, to na pewno jeszcze w nie zainwestuje. TUTAJ możecie zobaczyć ich realne zdjęcia.


 

Starałam się wybrać ubrania i dodatki, które swoją ceną nie przewyższają 60 zł, bo tak, jak już kiedyś wspomniałam "lubię dużo, tanio i dobrze". Oczywiście, mogły się zdarzyć jakieś wyjątki, ale to zapewne rzeczy, które naprawdę bardzo mi się podobają, a których nigdy nie kupie - marzyć zawsze można.

Cóż ... mam nadzieję, że outfit'y przypadną wam do gustu i może same coś kupicie ( w razie pytań, zawsze przybędę z pomocą). Tradycyjnie, proszę was o poklikanie w linki, bo nie ukrywam, że zależy mi na nawiązaniu współpracy. Nie będę was tutaj "owijać w bawełnę". Żeby pokazywać fajne stylizacje, od czasu do czasu przydałby się nowy ciuch, prawda ? :) 

Koniecznie pamiętajcie, żeby dać mi znać w komentarzach, która stylizacja najbardziej przypadła wam do gustu, jaką rzecz kupiłybyście i co sądzicie o współpracach !?
Nie zapomnijcie poklikać ! Odwdzięczę się w postaci komentarzy i być może nawet obserwacji na waszych blogach. W każdym razie, zajrzę na nie na pewno !




Zapraszam do pozostałych postów:
#Aliexpress haul cz.1
Cactus T-shirt from SheIn
Sensitivity of life


32 komentarze :

  1. świetny post pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw najlepszy!
    zycze powodzenia :)
    zapraszam www.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post najlepszy pierwszy zestaw :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się drugi zestaw. Osobiście uważam, że współpraca z daną firmą jest czymś naprawdę fajnym, życzę powodzenia :) Poklikane i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mam wybierać, to najbardziej przypadł mi look nr 1.
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi look podoba mi się najbardziej. Szczególnie dzięki legginsom i plecakowi. Mam nadzieję, że uda ci się rozpocząć współpracę :)

    pisanelukrem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zestawienie najbardziej podoba mi się kapelusz :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zestawienia :) Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie: panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zestawienia :) Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie: panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw 1 jest the best
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 jak dla mnie wymiatają, pięknie :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem współpraca z firmami nie jest niczym złym, o ile nie zakłada się bloga tylko dla nich. ;) Drugi outfit jest świetny, ale trzeci najpiękniejszy ! *.* W linki poklikałam już :D

    Obserwuję i pozdrawiam. ;)
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawy, uważam że bardzo dobrze, że zdecydowałaś
    się na współpracę. To pierwsza praca na blogu, naprawdę
    warto chodź raz tego spróbować. I w dodatku z shein, sama
    z nimi współpracuję, jedna z najlepszych współprac, dobrze
    się z nimi dogaduję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikanie ten kartonik mleka jest genialny, niestety jeszcze nie mam możliwości zakupu rzeczy z tej strony ale może kiedyś :P zapraszam do mnie http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy z tych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje! :D Ta torebka-mleko jest genialna, haha :))
    Oczywiście uczciwie poklikałam ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam ;D i zapraszam do sb :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi zestaw ekstra ! Nie mam nic przeciwko współpracy blogerek z firmami. Jeśli robimy to co lubimy a da się na tym w jakiś sposób skorzystać to dlaczego to nie robić ? :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kapelusz, zakolanówki i plecak ^^
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zestawienia :)
    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie dobrałaś te ubrania, każda stylizacja ma coś ze mnie :')
    Te "podkolanówki" to chyba "zakolanówki" niby nic ale jednak mała różnica (taka mała uwaga :)
    Jeszcze raz przypominam, że świetnie dobrane ubrania ♥


    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję aaaa i poklikałam w linki http://monicabelle.blogspot.com/2016/03/siwy-paszcz-czarny-top.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi sie outfit z kapeluszem
    Poklikane x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Esktra look ;) super blog ;)
    http://skate112.blogspot.com/2016/03/kosmetykimodafryzury.html

    OdpowiedzUsuń
  25. jakbym miała wybierać stylizację, to z każdej bym coś wzięła i połączyła :)
    zapraszam do mnie :)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super te rzeczy!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy wybrałaś, poklikałam w pare linków
    pozdrawiam,
    zapraszam
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne i bardzo tanie rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ubrania :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.