sobota, 5 marca 2016

Cactus T-shirt from SheIn

Kolejny post, kolejna sesja :) 
Dzisiaj, oprócz przedstawienia wam mojego nowego nabytku ze strony internetowej Shein.com, chciałabym opisać, omówić i przestawić jedną z nurtujących mnie spraw świata współczesnego. 

Często poruszam się komunikacją miejską. Moja mama nie ma prawa jazdy, więc autobusy są mi bardzo dobrze znane. Ostatnio natknęłam się na pewien przykry przypadek. Jak to czasem w autobusach bywa - "kanary przyfruwają" i proszą o pokazanie biletu. Siedząc sobie z już sprawdzonym, byłam świadkiem sytuacji, która mną wstrząsnęła. Na tyłach siedział sobie, przepraszam, ale naprawdę nie mam chyba innych słów - śmierdzący, brudny "żulek". Niedaleko niego stała matka z dzieckiem w wózku. Biedna kobieta, miała przy sobie dwie wielkie torby, a głowę zaprzątniętą pewnie wieloma sprawami (jak to kobieta, pani domu i matka na pełen etat). Nie mogła znaleźć biletu, który skasowała. Robiła się czerwona i bardzo się stresowała. Wiadomo - wstyd na cały autobus. Przynajmniej tak sądzi moja mama. Według mnie, młode pokolenie nie przejmuje się już tak bardzo opinią innych ludzi. Starsze panie - "moherowe berety" zadzierały nosa i zaczynały obgadywać zakrzątaną matkę. W tym czasie, drugi kontroler przeszedł obok śmierdzącego "żulka" bez wymienienia z nim chociażby spojrzenia. Minął go - wiadomo przecież, że ten mężczyzna, zwany potocznie "żulem" nie będzie miał biletu. Po kilku minutach szamotania - bo kontroler nie odpuścił biednej pani, udało się jej w końcu znaleźć ten cholerny bilet. Po sprawdzeniu go, "kanar" w końcu dał jej spokój. 
Moja mama spytała kontrolera -" Czemu nie podszedł pan do tamtego mężczyzny siedzącego na tyłach ?"
Kontroler odpowiedział - "I tak nie ma biletu, więc nawet nie podchodzę. Nic pani z tym nie zrobi. Tak już jest."

Ja się pytam, gdzie tu jest sprawiedliwość? 

Zakrzątana matka, która bilet miała, lecz znaleźć nie mogła, najadła się więcej wstydu i stresu, niż to wszystko warte. Kontroler nie odpuścił jej dopóki go nie znalazła. Dziecko płakało, a ona musiała grzebać po kieszeniach i w torbach. Tymczasem, brudny nierób, nawet nie zamartwił się, że nie skasował biletu, bo dobrze wiedział, że "kanary" nawet na niego nie spojrzą. 
To jest Polska kochani i jej zasady równości. Przykro mi jest na to patrzeć. Leniwy, bez pracy, jeździ za darmoszkę, a ty pracujesz, płacisz podatki i bilet musisz mieć przy sobie zawsze, bo inaczej państwo z miłą chęcią weźmie od ciebie 200 zł, w ramach kary za jego nieposiadanie. 
Państwo wie,  że ten brudas i tak nie zapłaci, ale moim zdaniem powinni takiego po prostu wyprosić na najbliższym przystanku. Było by sprawiedliwiej i na pewno przyjemniej dla nosa. Jeżeli nie ma pieniędzy na zapłacenie kary, to niech mu jej nie dają. Tu nie o to chodzi.                                                               Tylko czemu ludzie ciężko pracujący mają gorzej od nierobów ?
Podejrzewam, że nawet polski rząd nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie - Amen  

Mam nadzieję, że wypowiecie się trochę na temat tego ciężkiego postu. Dla odmiany, przejdę do drugiej części, czyli do outfit'u. 





















Dzisiejszy outfit przeznaczony jest raczej do szkoły lub luźny wypad na miasto z przyjaciółką. Jest w bardziej sportowym i wygodnym stylu. Połączyłam dwa czerwone kolorki - buty i okulary przeciwsłoneczne. Pogoda w Bydgoszczy ciągle się zmienia, ale tego dnia było dosyć ciepło. Punktem kulminacyjnym całej stylizacji jest urocza bluzka z kaktusem, ze sklepu internetowego - Shein.com. Pomimo musztardowego koloru rękawków, bluzka wspaniale się prezentuje i komponuje z kontrastem czerwieni dodatków. 
TUTAJ - możecie zobaczyć ją na stronie sklepu!

T-shirt|Shein|   Spodnie|PullandBear|   Trampki|Converse|   Okulary|Vans|

Co myślicie o bluzce i stylizacji ? 



Zapraszam do pozostałych postów:

25 komentarzy :

  1. Bluzka jes fajna ! Z czarnymi spodniami tworzy świetną stylizację !

    ZAPRASZAM:http://lucy-lusia2.blogspot.com/
    Brakuje mi 3 obserwacji do niewielkiego celu , wiec jeśli blog Ci sie spodoba , zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też świetnie znam autobusy i takie sytuacje nie są mi obce
    Świetna koszulka
    http://five-souls.blogspot.com/2016/03/just-second.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta koszulka!:) też korzystam z komunikacji. Naprawdę chyba nikt nie zrozumie ich postępowania.
    Zapraszam do siebie : http://mchodacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, widzę, że takich przypadków jest dość sporo. Przykre :(
      Fajny blog !

      Usuń
  4. Codziennie jeżdzę i wracam ze szkoły komunikacją miejską. Nie raz spotkałam się z podobnymi sytuacjami.. Według mnie tzw kanary są niesprawiedliwi.. Czasami bez wyrozumiałości i uczuć.. Takie niestety są fakty. Zero sprawiedliwości. Świetna koszulka, naprawdę bardzo mi się podoba!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) a co do tych autobusów to masz rację nie dość że młodzi siedzą na tyłach pijani i naćpani to jeszcze są traktowani z ulgą :/ a ktoś to raz zapomni karty lub jej nie odbije dostaje mandat :/ ale nic nie zrobimy POLSKA.
    Wejdziesz na mojego bloga? Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę, to jest masakra jakaś :/
      Jasne, że wejdę !
      A właściwie to - już weszłam i jest super :D

      Usuń
  6. Lubię takie koszulki - możliwe, że kupię, okulary też super :3 <3 Ładny wygląd bloga :D :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka fajnie wygląda, klik - 17,30$ :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za KLIK !
      Ja również poklikałam :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja! Tego typu koszulki są bardzo fajne :)
    Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie są naprawdę chamscy... Ale pięknie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    http://littleasiandream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma, no nie ma sprawiedliwości na tym świecie.. Trudny temat. No i strasznie przykra, chora wręcz sytuacja spotkała tę kobietę. A co do outfitu - świetnie, lubię taki wygodny, sportowy klimat! Bluzka faktycznie jest urocza :)
    http://ladycharlotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie o tym pisze. Straszne ... :(
      Dziękuję bardzo :)
      Blog super :*

      Usuń
  11. Ładne okulary :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog i z chęcią zaobserwuję :D
      Dzięki ! :*

      Usuń
  12. Bo i policjanci i kanarzy podchodzą tam, gdzie wiedzą, że ktoś ich się wystraszy, gdzie wiedzą, że mają przewagę i siłę, bo przecież nie podejdą tam, gdzie sami się boją i mogą nejść się wstydu, gdy ktoś im ostro nawrzuca... policnajci zamiast karac i dawać mandaty tam gdzie na prawdę trzeba, to wolą czepać się biednych rowerzystow, albo staruszek przechodzących nie ma pasach... paranoja jakaś !

    świetnie wyglądasz- mega energetyczna sesja ! :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Bardzo ładne zestawienie:) Dziękuję za komentarz oraz Obserwuję :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdj pozdrawiam :D http://choose-lifer.blogspot.com/2016/03/rozdzia-1_7.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna i prosta koszulka, ale jeszcze fajniejsze masz buty :D A co do sytuacji z autobusu... Mnie tez to strasznie drażni. Na całe szczęście obecnie mieszkam w UK i tutaj ludzie są jakoś bardziej ludzcy. Ostatnio miałam problem z kupieniem biletu, to kontroler po prostu mi odpuścił, widział, że jestem bardzo przejęta sytuacją więc po prostu mnie puścił te dwie stacje bez biletu. Ale to jest polska... nic nie zrobisz.
    Pozdrawiam!

    blueberry-teddybear.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.