poniedziałek, 21 marca 2016

Haul from Dresslink #1

Hej wszystkim !
Przyszedł moment na przestawienie wam mojego pierwszego zamówienia ze sklepu Dresslink. Jest to zamówienie zbiorowe, wspólne z koleżanką. Rzeczy jest sporo, więc post rozdzielę na dwa osobne. Jeżeli chodzi o sam sklep, to Dresslink, jak inne chińskie sklepy posiada fajne ubrania i dodatki. Wielkim minusem tego sklepu jest, moim zdaniem dość droga przesyłka liczona od kilogramów zamówionych ubrań. Zaznaczam od razu, że nie współpracuję z tym sklepem

Nie przedłużam i przechodzę do prezentacji ubrań z zamówienia:

Pierwszym ciuszkiem są body, zamówione przez koleżankę. Mają fajny materiał. Nie podoba mi się, że z lekka prześwitują. Guziczki mogłyby się bardziej trzymać, bo czasem się odpinają. Według mnie, są w bardziej seksownym, niż piżamowym stylu. Trzeba je nosić bardzo wysoko na pupie, gdyż w przeciwnym razie wrzynają się w krocze - dosłownie. Jak dla mnie - nie są zbyt komfortowe, lecz nie najgorsze. 
TUTAJ możecie je zobaczyć na modelce (lepiej się tam prezentują)




  Drugą rzeczą jest zamówiony przeze mnie T-shirt z naszywką. Nie jest to zwykła naszywka, bo przedstawia głowę UFO, kosmity, czy ALIENA - mój ulubiony motyw ♥ Jest bardzo dobrze wykonana. Nie mam zastrzeżeń, co do materiału. Komfortowo się ją nosi. Ja mam na sobie rozmiar M, gdyż mniejszych rozmiarów niestety już nie było. Pomimo tego, bluzeczka leży świetnie. Co do samej naszywki - wykonana jest z imitacji skórki, no i jest prześliczna ♥
TUTAJ możecie ją sobie obejrzeć.





Kolejnym ciuszkiem jest stanik, bluzka, czy coś takiego. Nie zamówiłam jej ja, lecz moja koleżanka. Szczerze mówiąc - wygląda jak zwykła szmata. Na stronie naprawdę pięknie się prezentowała, a w rzeczywistości jest bardzo słabo wykonana. Zapięcie z tyłu, jakoś tak dziwnie odstaje. Materiał jest niby w porządku, ale mimo wszystko odnoszę wrażenie, że jest po prostu kiepsko wykonany. Jest za luźny w pasie, a miał przylegać. Leży brzydko na mniejszych, jak i większych piersiach. Mimo wszystko, może nada się jako luźny topik pod bikini, na plaże... 
TUTAJ możecie zobaczyć, jak miał wyglądać naprawdę ...



Ostatnią rzeczą w tym poście, lecz nie w zamówieniu, jest należący do mnie top typu halter neck. Ma fajny materiał i jest dobrze wykonany. Jest prześliczny i jestem w nim zakochana ♥ Mógłby być odrobinę węższy w pasie, bo nie przylega mi dobrze do pleców. 
TUTAJ go zobaczycie :)





Koniecznie dajcie znać, co myślicie o rzeczach z zamówienia ?

(odwdzięczam się!)


Zapraszam do pozostałych postów:



GREAT PROMOTION ! 
40% OFF - HUGE40 
45% OFF - HUGE45


28 komentarzy :

  1. Zastanawiałam się jakiś czas temu nad zakupem z tamtej strony bo jest pełno ciuszków, które bardzo mi się podobają niestety koszt przesyłki strasznie odpycha. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i to jest głupie bardzo :( Mi wyszło taniej bo wysyłkę dzieliłam na pół z koleżanką :)

      Usuń
  2. Wybrałaś genialne rzeczy! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :) Te body prezentują sie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? To super, bo myślałam że nie prezentują sie zbyt dobrze :)
      Dziękuję !!!

      Usuń
  4. Fajne rzeczy, ta bluzka z Alienem to moje marzenie już od dłuższego czasu. Muszę ją w końcu zamówić. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! ♥ Zamów koniecznie ! :*

      Usuń
  5. Bardzo fajne jest to body.
    http://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, wszystko mi sie bardzo podoba no niestety przesyłka z dresslink jest droga :/

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne koszulki! Ta z znaczkiem UFO jest najlepsza! ♥
    www.pabloinez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Body są niezwykle cudowne ! *.* Top również mi się bardzo podoba :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie podoba mi się ostatni top, a dokładniej napis na nim <3
    Zapraszam również do siebie >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Body są rewelacyjne, a koszulka z kosmita niezwykle oryginalna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ! Są mega !
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobały mi się body !! :)
    zapraszam do mnie face-katie.blogspot.com

    obs/obs , kom/kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się t-shirt z kosmitą ;)
    Zapraszam
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się spodobał ten t-shirt z kosmitą. Juz od dawna na niego poluję. Super ubrania. Widać, że współpraca się dobrze układa. Poklikanie.
    Pozdrawiam + Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zachwycasz <3 Śliczne zamówienie, klikniete
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne ubrania, aż chyba tez sobie kupię ☺

    Zapraszam do mnie http://tips-for-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Body i top genialne! bardzo fajny blog! :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl
    jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.