sobota, 20 lutego 2016

Totalnie nie fajna zabawa ...

Temat dzisiejszego postu jest wam, myślę dobrze znany. Na myśli mam tutaj słynną wymianę komentarzy, obserwacji i innych tego typu zachowań. Odkąd zaczęłam prowadzić bloga i reklamować się na wielu grupach na Facebooku, spotkałam się z osobami, które bardzo często, w ramach reklamy swojego bloga, piszą coś w rodzaju: "Zapraszam na nową notkę ! Obs/obs i kom/kom?" Kiedy ja reklamuje swój nowy post, staram się wymyślić kilka zdań podchwytliwego tekstu i załączyć ciekawe zdjęcie, aby zachęcić osobę do wejścia na bloga z własnej woli. Zastanawiam się często - po co komu pusta obserwacja ? Jest to obserwacja przez osobę, która nie jest nawet zainteresowana tym, co robisz i piszesz. Do tego dążysz ? Po co wysilasz się i dodajesz posty, skoro i tak osoba z obs za obs tego nie przeczyta ? Nie widzę w tym sensu... Często dostaje takie propozycje. Zaglądam wtedy na bloga takiej osoby i jeżeli zainteresuje mnie jego treść i zdjęcia - obserwuję i powiadamiam autora, który zaproponował mi obs za obs, o tym, że bardzo spodobał mi się jego blog i zapraszam go na mojego. Większość nie odpowiada, bo nie jest zainteresowana czytaniem mojego bloga. Nie ma szybkiego obs za obs ? To nie ma wcale i tyle w temacie. 
Jeżeli chodzi o drugą opcje, czyli kom/kom, to tutaj sprawa wygląda troszkę inaczej. Jeżeli dostane taką propozycję, najpierw zaglądam na bloga autora i decyduje, czy mogę wypowiedzieć się na temat jego posta lub czy temat jego bloga mnie interesuje. Jeżeli tak, powiadamiam go o tym, tak jak było w przypadku obs/obs. 
Sama nigdy nie proponuje takiego czegoś. Wolę raczej reklamować bloga poprzez Facebooka oraz inne witryny, takie jak DDOB itp. 
Jeżeli tylko mam czas, przeglądam każdego bloga umieszczonego w komentarzu, co nie znaczy, że go zaobserwuje lub skomentuje. Jak wspominałam trochę wyżej - bloga odwiedzam każdego, lecz nie każdy przypadnie mi do gustu. Czasami, po prostu nie wiem, co napisać w komentarzu, bo temat posta mnie interesuje. To nie znaczy, że nie doceniam pracy takiej blogerki, czy blogera. Po prostu interesuje mnie coś innego, ale wyświetlenie nabite - haha. 

Dobra, czas skończyć. Mogłabym się jeszcze bardziej zagłębiać w ten temat, ale to pozostawię sobie na następny post. 
Kieruje do was pytanie: Co wy sądzicie na temat tych niefajnych, według mnie zabaw ? 











Sesja w jeszcze zimowym klimacie ♥ Jest to klasyczny, dziewczęcy i ciepły look, który często noszę zimą. Mam na sobie bordowy, cieplutki sweterek i czarną spódnicę z eko-skóry. Rajstopy w kotki oraz naszyjnik urozmaicają stylizacje

Sweter|Lump|    Spódnica|Bazarek|    Rajstopy|Calzedonia|    Creepers|Allegro|    Naszyjnik|Tally Weijl|


Zapraszam do pozostałych postów: 

43 komentarze :

  1. fajne rastopy mam pytanie za ile je kupiłaś?
    http://thaliapiszecomysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rastopy mam pytanie za ile je kupiłaś?
    http://thaliapiszecomysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za około 50 zł ;)
      Już nie pamiętam,bo dorwałam je latem jako kolekcja limitowana :D

      Usuń
  3. Aż poczułam się trochę zgnieciona tym postem :D Mimo że nigdy nie zdarzyło mi się pisać kom/kom lub obs/obs, to do tej pory nie myślałam, że kontynuuję taką zabawę. W tym momencie już sama nie wiem, jak to jest :P
    Post daje do myślenia, co bardzo mi się podoba :) Z pewnością będę tu zaglądała :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Acaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie twoje zdjecia
    Zostaje na dluzej
    Obserwuje
    I licze na rewanz (:
    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś napisałam post o tej tematyce :D według mnie jest to absolutnie bezsensowne - fakt, możliwość współpracy, satysfakcja, ale z czego? Z obserwatorów, którzy nie wchodzą na naszego bloga? Ja mam 20 obserwacji i jakoś nie widzę potrzeby w bawienie się obs/obs. Świetne zdjęcia i mega look, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie♥
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą w 100% !
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  6. Bardzo interesująca stylizacja :)
    http://www.altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ta "zabawa" jest żałosna.
    Cudowne rajstopy! *-*

    Pozdrawiam! :3
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama do takiego posta zabierałam się już dłuższy czas. Ostatecznie nie powstał, więc dziękuję, że zrobiłaś to za mnie. Kompletnie nie popieram kom/kom obs/obs. Najczęściej ludzie wrzucają komentarze pod moimi reklamami na Fb nawet nie czytając o czym jest mój post i bezsensownie zapraszają mnie do siebie. To totalny obłęd, nie wiem kto takie coś wymyślił. Z netykiety samej wynika, przynajmniej moim zdaniem, że należy chociaż zajrzeć do osoby, która nas zaobserwowała lub skomentowała albo olubiła. Tak samo robię na innych poratalach społecznościowych, jak Twitter, czy Instagram. Przecież "to co dobre do ciebie wraca", prawda? Ja chyba mam trochę za dużo wiary w ludzi, ale co tam. A co do zdjęć to wydaje mi się, że ten sweterek jest fioletowy, a nie bordowy, a poza tym te rajstopy od Calzedonii są mega urocze i ostatnio stały się bardzo popularne. Jedyne co zmieniłabym w twoim looku to buty, bo zwyczajnie mi się nie podobają, ale to tylko moje zdanie, więc się nie przejmuj.
    Serdecznie zapraszam Cię do siebie. Rozpoczęłam ostatni akcję Shake It Off i chciałabym, aby zyskała rozgłos, bo moim zdaniem warto.
    http://mikiwigi.blogspot.com/
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ci za taką długą wypowiedź ! Sweter faktycznie nie jest do końca bordowy hehe :D Odwiedziłam bloga i jest super :)

      Usuń
  9. Masz rację. Też nie rozumiem tego szału na obs/obs. Moim jedynym pomysłem na takie postępowanie jest zachłanna chęć posiadania współpracy na siłę. Nie mam nic do bloggerów co mają współpracę dzięki swojej pracy, a nie wymianie obserwacji. Sama mam propozycję współpracy mimo małej ilości obserwacji i jestem dowodem na to, że nie trzeba na siłę szukać obserwacji lecz robić to co się kocha, a z czasem zostanie to docenione. A co do postu to dobrze go napisałaś. Stylizacja świetna i pierwsze co wpadło mi w oczy to rajstopy - są świetne. :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wypowiedz !
      Bloga odwiedziłam i jest super :D

      Usuń
  10. Piękne te zdjęcia, a rajstopy najlepsze :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sama szukam blogów , które mnie interesują. własnie tak jak napisalas. poprzez facebooka. :) . czasem zostawię komentarz, ale nie obserwuje . zalezy od bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie,uwielbiam skórzane spódnice. :)
    Obserwuję teraz czekam na twoją kolej. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i również obserwuję :)
      Piękne paznokcie masz !

      Usuń
  14. Świetne rajstopy ! <3

    Fajny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://betweenheavenandhell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczere słowa :) to się ceni w blogu :)
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie warto obserwować tylko te blogi, które nas rzeczywiście zaciekawią. Myślę, że w blogowaniu nie jest najważniejszą ilość obserwatorów, a jakość pisania i świadomość, iż mogliśmy pobudzić czytelników do dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie creepersy. Co do pustych komentarzy i obserwacji - zawsze blokuję. Łatwo mnie zdenerwować a ja nie mam ochoty ani czytać postu który mnie nie obchodzi by skomentować ani zaśmiecać sobie dasha blogiem który mnie nie interesuje.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/back-to-basics.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wpis :) daje dużo do myślenia! Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    http://raporth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.