niedziela, 16 lipca 2017

Velvet top and transparent t-shirt

Życie jest zbyt krótkie na bycie stałym. Bardzo często wracam do tego zdania, które zresztą jest też w pewnym sensie moim indywidualnym mottem. Choć należę do osób z natury bardzo cierpliwych i wbrew pozorom, spokojnych, nie zdzierżę braku zmian, właściwie we wszystkich aspektach egzystencji człowieka. 



Od zawsze uważałam i uważam do teraz, iż bycie całe życie tym samym człowiekiem jest nie do zniesienia. Nie wyobrażam sobie pozostania identycznym przez cały mój żywot. Czułabym się wtedy niewidzialna i znudzona ... sama sobą. Uważam dlatego, że zmiany w naszym życiu są naprawdę ważne. To one kreują człowieka, którym jesteś. Wyobraź sobie, iż odkąd pamiętasz tańczył byś, dajmy na to w balecie. Przez te wszystkie cenne lata, oddałbyś się tylko temu, co wybrali dla ciebie rodzice, bo to oni zdecydowali, że pójdziesz na zajęcia baletowe, kiedy byłeś jeszcze niewinnym dzieckiem. Nie stałoby się to dla ciebie ... monotonne ? 




Spójrz teraz na to z innej strony, z perspektywy osoby, która przerwała uczęszczanie na lekcje baletowe, kiedy zaczęła dorastać. Najpierw wybrała zajęcia z tańca nowoczesnego, a pół roku później odkryła magiczny instrument - pianino i właśnie wtedy poczuła, że to jest właśnie to, czego szukała przez lata. Zrozumiała, iż tego brakowało jej podczas wszystkich występów baletowych oraz podczas treningów tańca klasycznego. "Tego" ? - poczucia spełnienia i nareszcie pełnej satysfakcji podczas grywania na pianinie.




Gdyby ta przykładowa osoba, której życie pokrótce wyżej opisałam nie zmieniła czegoś w swoim życiu, co w jej przypadku tyczyło się zmiany zainteresowania, czy pasji nigdy nie dowiedziałaby się, że poza baletem, który znała od dzieciństwa istnieje coś, co sprawia jej jeszcze więcej radości. 
Na tym przykładzie zaprezentowałam wam tylko jeden z wielu aspektów pozytywów bycia zmiennym w życiu. Dzięki ciągłym zmianom, poprzez popełnianie przez nie wielu błędów i podejmowaniu nieodpowiednich decyzji, tak jak chociażby bezimienna bohaterka tego postu, wybierając najpierw taniec klasyczny, po czym dochodząc do wniosku, że nie jest to coś, co w pełni ją wypełnia. Poprzez ciągłe zmiany naszych decyzji, finalnie znajdujemy to, czego szukaliśmy, nawet o tym nie wiedząc. 



Zmiany te oczywiście nie obejmują tylko wymiany jednej pasji na drugą, ale także nasz wygląd, partnerów życiowych, otoczenie, styl, niektóre cechy charakteru i wiele innych. Nie te wszystkie zmiany z początku wychodzą na dobre, ale właśnie dlatego popełniamy przez nie mnóstwo błędów, by na koniec dojść do satysfakcjonującej nas sytuacji. Ważne jest też, by nie robić nic na siłę, a podążać po prostu za wrodzoną nam intuicją. Sama od zawsze czułam, że kolor włosów blond jest mi przeznaczony i zmieniłam go. Teraz czuję się znacznie lepiej. Właśnie dlatego tematem tej notki jest zmienność - sama jestem bardzo zmienna, więc jest to mi bardzo bliskie i wiem, jak duże korzyści mogą nam one przynieść. 

Ramoneska|NewLook|     Bluzka|Aliexpress.com|     Transparentny T-shirt|Aliexpress.com|     Spodnie|PullandBear|     Buty|Aliexpress.com|






Zapraszam do pozostałych postów:














10 komentarzy :

  1. Zmiany potrafią bardzo motywować - w sumie to lubię zmiany :) Dają mi kopa do działania! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię zmiany - nienawidzę rutyny, która tylko pogarsza stan emocjonalny.
    Trzeba próbować nowych rzeczy, zdobywać doświadczenie - życie jest za krótkie by wieść jednolite życie - spokojne lecz nudne.

    Zdjęcia fajne - kontrastowe :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia jak i ty. Welurowa bluzeczka jest cudna :* Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :D śliczne zdjęcia *-* ja bardzo lubię zmiany - bo czym byłoby życie bez zmian ? Po prostu zwykłą rutyną :/ pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas potrzebuje raz na jakiś czas coś zmienić, nigdy nie jest powiedziane, że to co robimy teraz to jest to co będzie podobało nam się przez resztę życia ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie mam bardzo ciężki czas w zyciu. Przez dwa miesiące nic nie pisałam na blogu dziś postanowiłam, że wrócę i zmienię się. Zmiany są nieuniknione i bardzo potrzebne. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tob ą jak najbardziej. Każdy z nas potrzebuje zmian. Czasem większych, czasem mniejszych, ale tego wymaga natura ludzka, by stale iść przed siebie i rozwijać się zarówno fizycznie jak i psychicznie. Super outfit. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, taka tumbler'owa bym powiedziała hahah ;) Mega fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, świetnie wyglądasz w tym topie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.