niedziela, 3 stycznia 2016

Different New Year's Eve LOOK

 Przeglądając mój telefon, ujrzałam zdjęcia sprzed sylwestra. Pomyślałam, że w sumie nie widzieliście mojej sylwestrowej stylizacji. Nie robiłam w niej, jako takiej sesji, ale mój fotograf (Karina ♥) wykonał ją na szybko. Zdjęcia zrobione w klimacie tzw. "tumblr" [czyt. tamblerowym], gdyż są rozmazane, nie widać na nich mojej twarzy. Niektóre są dziwne (zwłaszcza to w wannie) i nietypowe. Nie bierzcie ich serio, bo kilka z nich robione było pod kątem "dla śmiechu" i "o co chodzi?!". Dla ścisłości - stoję na moim balkonie i to moja wanna. Mam nadzieje, że post dzięki tym zdjęciom nabierze lekko zabawnego charakteru i przybliży wam wygląd mojej sylwestrowej sukienki. 
Czas świąt już minął, a ja powoli przestawiam (próbuje przestawić) się na tryb szkolny. Nie idzie mi zbyt dobrze - haha ! Do szkoły idę 07.01 (czwartek), a mój brat już jutro. Jestem ciekawa od czego to zależy, bo szkoły w Bydgoszczy mają naprawdę rożnie. Na szczęście, pierwszy sprawdzian będę miała chyba jakoś za tydzień.  Na razie delektuje się ostatnimi chwilami wolności, ale ... za dwa tygodnie ferie, więc szybko powróci swoboda. 
Ten wpis należy chyba do najkrótszych z dotychczasowych, a dziwne, bo zawsze lubię się rozpisać na całą stronę i więcej. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną wam do gustu. Dajcie znać, co sądzicie i kiedy zaczynają się wasze ferie ! 
Wers xx









 Ramoneska|New Look|  Sukienka|BooHoo|  Buty|Bershka

(aparat: Iphone 6 plus)


Zapraszam na pozostałe posty:

4 komentarze :

  1. U mnie ja i mój starszy brat idziemy jutro, a siostra 7. Niestety zapowiada się choroba i chyba jeszcze w domu posiedzę :) Masz fajnie, ze ferie Masz za 2 tygodnie. Ja dopiero w lutym.
    Fajna sukienka :)
    http://xmeand.blogspot.com/2016/01/czym-jest-szczescie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ja i mój starszy brat idziemy jutro, a siostra 7. Niestety zapowiada się choroba i chyba jeszcze w domu posiedzę :) Masz fajnie, ze ferie Masz za 2 tygodnie. Ja dopiero w lutym.
    Fajna sukienka :)
    http://xmeand.blogspot.com/2016/01/czym-jest-szczescie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka i ciekawy pomysł na post:)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foty- grunt to pozytywne nastawienie, a Ty widać, że masz do siebie dystans, a to się ceni :)
    sukienka super- kolor bardzo ładny ! i bardzo podoba mi się przelamanie jej cięższymi butami i rockową ramonką <3
    wyszlo super- jak najbardziej moje klimaty ! :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.