niedziela, 10 stycznia 2016

Zimowy sport ? ŁYŻWIARSTWO !

W sobotę, wraz z mamą i bratem wybrałam się na łyżwy, aż do Fordonu. Mój brat (Mateusz), nigdy jeszcze nie jeździł, a w poniedziałek jedzie na łyżwy ze swoją drużyną z harcerstwa, więc wypadało żeby się nauczył. Postanowiłam im potowarzyszyć i pojechałam na torbyd. Na łyżwach jeżdżę od siódmego roku życia. Zawsze, w czasie ferii lub w weekendy odwiedzam lodowisko ze znajomymi lub rodziną. Przez to, iż korzystam z łyżew każdego roku, mama kupiła mi własne. Są to białe, klasyczne figurówki z "Go sport'u." Moja mama nie jeździ na łyżwach, gdyż boi się o swój kręgosłup. Miała operację i wypadek mógłby ją "usadowić" na wózku inwalidzkim. Zdziwiłam się, gdy wypożyczyła parę łyżew. Postanowiła spróbować, by towarzyszyć synkowi w nauce. Byłam zaskoczona, bo nie jeździła od piętnastu lat, a nie miała problemów z szybką i płynną jazdą. Moja mama chyba jeszcze nie raz mnie zaskoczy. Łyżwiarstwo to naprawdę piękny sport, który od zawsze mnie fascynował. To taniec na lodzie kształcący równowagę i mięśnie. Sama nigdy nie podjęłam żadnych kroków w kierunku rozwijania moich umiejętności łyżwiarskich, a szkoda, może w następnym życiu ;)
Zdjęcia są gorsze jakościowo, gdyż nie brałam ze sobą aparatu, a jedynie telefon. 

Miałam na sobie:

Czapka | Reserved | Szalik | Cubus | Płaszczyk | River Island | Torebka | Primark | Wysokie skarpetki | Calzedonia


Uwielbiam nosić wysokie skarpetki na łyżwy ! :)
Ostatnio zamówiłam sobie na Allegro ocieplacze na łydki w kolorze ECRU. Idealne na łyżwy i będą pasować do ich koloru. 



















A wy, jeździcie na łyżwach ? Lubicie ten sport ? 

Zapraszam do pozostałych postów:



10 komentarzy :

  1. Fajny post i niestety nigdy w życiu nie jeździłam na łyżwach.... zapraszam do siebie, nowy post o martensach http://truskawka1102.blogspot.com/2016/01/stylizacja-do-martens-ow.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeździć na łyżwach! :D Ale tak dawno tego nie robiłam..:/
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, ze duzo lepiej jeździ się na swoich łyżwach, a to już inwestycja na lata.. :)

    Dużo zdrowia dla mamy! :)

    Zapraszam do mnie groszkowe-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam łyży,staram się jeździć na nich 3 razy w tygodniu,a jeżeli mam czas to nawet częściej.Bardzo ładny płaszczyk.
    Pozdrawiam :)
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeżdżę na łyżwach jak pokraka ale lubię :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na lyzwach nie bylam juz pare lat, jeju

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jeździć na łyżwach! Jak poszperasz to też znajdziesz taki post na moim blogu :) Serdecznie zapraszam!
    http://natix86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze kroki są najgorsze, a później jest już tylko lepiej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.