piątek, 29 stycznia 2016

Wishlista #2

Za chwilę koniec miesiąca i zacznie się nam luty, więc czas na nową wishlistę. Tym razem mam dla was tylko bluzki i bluzy:


T-shirt "dont touch me im internet famous"
404error
(52 zł)


T-shirt "Adidas Grid"
paom.com
(38 $)






Bluza "Sad face"
blvck.pl
(119 zł)
T-shirt "Remember"
blvck.pl
(59 zł)




Bluza "Daddy"
404error
(110 zł)

Bluza "Bitchie"
Sugarpills 
(179 zł)



  1. T-shirt "dont touch me im internet famous" - niby zwyczajna bluzka z napisem, ale jakże efektowna ! Od razu się w niej zakochałam, jednakże 52 zł + koszty wysyłki to trochę dużo, jak na taki t-shirt. Jeżeli czytacie moje posty, to wiecie, że moim mottem życiowym jest "Dużo, tanio i dobrze", więc to nie jest to, co mnie do końca zadowala. 
  2. T-shirt "Adidas Grid" - bluzka, na którą poluje od dawna, ale jakoś jeszcze nie trafiłam na odpowiedni sklep. Kiedyś na pewno ją zdobędę !  
  3. Bluza "Sad face" - kolejna rzecz z moich "marzeń", której na pewno nigdy nie kupie, chociażby ze względu na cenę. Według mnie, 119 zł za zwykłą bluzę z nadrukiem to bardzo wysoka cena. Szkoda, bo jest piękna ...
  4. T-shirt "Remember" - Przepiękna, zwykła, ale zarazem niezwykła bluzeczka z napisem. Znów odwołuje się do ceny (chyba mam na tym punkcie obsesję) - za drogo, jak na taki t-shirt ! Poluję na okazje i kiedy tylko się nadarzy, na pewno go zakupię. 
  5. Bluza "Daddy"- Piąta rzecz z serii "nie warta swojej ceny". Może i nie warta, ale jaka śliczna ! Napis
    "Daddy" naprawdę mi się spodobał. Bluza jest klasyczna, ale zarazem wyróżniająca się i na pewno zostanie zauważona. Może kupi mi ją tatuś ? ;)
  6. Bluza "Bitchie" - Bluza w troszkę bardziej wyrazistym stylu, która nie ujdzie bez uwagi. Co mam pisać ? Bardzo mi się podoba i chciałabym ją mieć. Cena znów nie adekwatna, dałabym za nią max 100 zł. 

Podobają się wam te rzeczy ? Co sądzicie ? Dajcie znać w komentarzach :)

Werss


Zapraszam do pozostałych postów:

"

18 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadł mi do gustu T-shirt "remember" bardzo minimalistyczny a za razem efektowny :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazdy z nich ma cos w sobie, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda bluza ma jakiś urok.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirt "Remember" podbił moje serce!
    http://kraina-mojej-egzystencji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest ta bluza z minkami :)



    Zapraszam do siebie! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Daddy świetna! Ciekawy pomysl na post,choc za takimi nie przepadam :)
    Zapraszam-http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie najlepsza jest koszulka z napisem "remember" z blvck.pl

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ! ;D

    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy może trochę nie w moim stylu, ale bardzo ładne ;) Poklikane!
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i mega zdj pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje. Ja lubię od czasu do czasu kupić sobie coś nowego. A do tego lubię mieć wybór. Taki jak na przykład na https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie . W różnym stylu, a do tego ceny bardzo atrakcyjne. Teraz internet daje super możliwości zakupowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.