sobota, 30 stycznia 2016

Winter is gone ...


Tak, dokładnie -Zima odeszła, bynajmniej na razie. Pomimo, iż jestem nadal na lekach, zabrałam mojego fotografa i ruszyłyśmy na sesje do miasta. Post nie będzie tematyczny, gdyż chciałabym abyście zwrócili większa uwagę na zdjęcia, gdyż te wyjątkowo mi się podobają i jestem zadowolona z sesji (skromnisia ze mnie). Temperatura dopisała, bo było ponad 10 stopni. Zatrzymałyśmy się w pięknym parku.

A co u mnie ?
Przeżyłam ostatnio pożar - u mnie w pokoju. Świeczka, którą możecie kojarzyć z postu Winter break ! podpaliła sweter (mój ulubiony ...), który wisiał na dość wysokim, krześle biurowym. Całość zaczęła bardzo mocno płonąć. Na szczęście, mój bart zauważył pożar i razem z rodzicami daliśmy rade go opanować. Ucierpiało krzesło, mój sweter, z którego nic nie zostało, dywan, podłoga, parapet, sama świeczka oraz okno z roletą. Połowa pokoju jest do remontu, który niedługo się zacznie. Ja to mam szczęście, normalnie ... 
Miałam się uczyć, ale na razie nic z tego nie wyszło. Zostało tak mało czasu i koniec ferii ! Jak na razie, zdążyłam zmontować film i zrobić prezentacje na biologie. Gdzie uciekają mi pozostałe godziny ? Sama nie wiem ...

















Kapelusz|E-bay|    Sweter|Lumpeks|    Spodnie|Pull&Bear|    Naszyjnik|E-bay|    Szalik|Mohito|    Buty|Bershka|    Płaszcz|River Island|    Torebka|Allegro|


Jeszcze pytanie do was:
Co myślicie o blogowym snap'ie ? 


Zapraszam do pozostałych postów:


19 komentarzy :

  1. Dobrze, ze nikomu nic sie nie stalo w trakcie tego pozaru i ze udalo sie go Wam opanowac. U mnie sniegu wogolne nie bylo wiec jie moge nawet napisac o zimie w moim miescie. Sesja faktycznie swietna :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że śniegu u nie było !
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Super Post :) Fajne zdjęcia :) Bardzo fajna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka a co do zimy to oby już nie wracała ;)
    http://fashionandginewrah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest z tymi świeczkami ;)
    Super kapelusz *o*
    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia 💎 cudownie wyszłas ! Spodnie, buciki i kapelusz jest prze słodki !!!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetna stylizacja! Wyglądasz w niej świetnie :) A co do tego pożaru to dobrze, że nic się nikomu nie stało. Ja nawet bym nie pomyślała, że świeczki są tak niebezpieczne ;p
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, straszna historia z tą świeczką, współczuję. :/
    Bardzo ładne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspòłczuje historii z tą świecką :(
    Śliczne zdjęcia :*

    kasiagenderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś podobną historię ze świeczką ale u mnie w tedy ucierpiała tylko mała część biurka. Przepiękny kapelusz i płaszczyk !
    Mnie również kończą się ferie i nie wiem gdzie jest ta połowa dni i dlaczego tak szybko minęły :(
    Bykocur - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się do teraz świeczek ! Nie zagroziły tylko mnie :(
      Dziękuję i ferie wracajcie ! ;)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.