poniedziałek, 18 stycznia 2016

Winter break !

Kujawsko-pomorskie, jak i kilka innych województw, zaczęło ferie zimowe 2016 ! 
Tak, do tego zaliczam się również ja. Przyszedł czas na leniuchowanie, ale także na aktywny wypoczynek - łyżwy, kino, sesje, spotykanie ze znajomymi i wiele, wiele więcej. Pierwszy tydzień ferii zawsze spędzam na totalnym, tzw. "czilu", natomiast w drugim będę powoli przygotowywać się do egzaminu gimnazjalnego, który czeka mnie w tym roku. 

Jakie wy macie plany na wykorzystanie tego wolnego czasu ? 
Życzę wam dobrej i przede wszystkim bezpiecznej zabawy :)

Nie lubię wrzucać postów "nie tematycznych", więc dodaję kilka zdjęć świeczki, którą niedawno zakupiłam sobie w IKEA - uwielbiam jej zapach ! :D 
Werss









5 komentarzy :

  1. Uwielbiam świeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam palić zapachowe świece :-) aktualnie pali się u mnie różowa z Biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką radością informuję że zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ! :* http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham świeczki! :D I też jestem z Kujawsko-Pomorskiego :D
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.