poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wishlista #1 ♥

W naturze większości dziewcząt leży wrodzona żądza posiadania i kupowania ubrań. Niestety lub "stety" nie jestem wyjątkiem. Za każdym razem, kiedy bywam w Primarku i nakupuję górę (zwykle nie potrzebnych) ubrań dziękuje mamie i obiecuję, że mam już tyle rzeczy, że nie muszę kupować nic przez następny rok (i tak krótko). Po czym mijają, czy ja wiem, ze dwa tygodnie ? i się zaczyna. To pójdę sobie do galerii, to odwiedzę strony internetowe, to zobaczę jakiś nowy trend ... 

  • "Mamo, kupisz mi to ?" 
  • "Nie miałaś kupować nic przez rok, przecież byłyśmy niedawno w Primarku !"

To samo toczy się przez całe życie, począwszy od nastolatek, do dorosłych pań. Zawsze pozostają marzenia i oglądanie wystawy przed sklepem :)  Przedstawiam wam moją (nie całą) listę pragnień "ubraniowych" na tę chwilę (bardzo szybko ulega zmianie) :


                                      SPODNIE JEANSOWE Z NASZYWKAMI

(89,90 zł - PROMOCJA !)



BLUZA EGG  -  Sugarpillsclth.com

 (179.00 zł)







Ocieplana, jeansowa kurtka

(223,60 zł - PROMOCJA !)

Martens'yMartensy.eu
(450 zł)






Bluza ADIDAS Grid
Miuxin.storenvy.com
(około 70 zł)


1. Spodnie jeansowe z naszywkami - Od zawsze podobał mi się motyw naszywek, chociaż pierwotnie niosły je dzieci, a mój brat zakrywał nimi dziury w spodniach, które robił na kolanach będąc jeszcze dzieckiem. Moim zdaniem naszycie kilku takich "gówienek", nie powinno podwyższać ceny spodni z 80 zł na 160 zł. Te z Zary, są akurat w przecenie (mi się średnio podobają), ale ich cena początkowo też była bardzo wysoka. Spodnie ze zdjęcia znalazłam w internecie i te są super. Podobne widziałam ostatnio w Mochito i były naprawdę piękne. Myślałam też o samodzielnym zrobieniu sobie takich spodni. Przecież kilka takich naszywek kupie za nie więcej niż 20 zł. Jeżeli jednak uda wam się wypatrzeć dobrą promocję, to nie ma się co zastanawiać.

2. Bluza EGG - Najpiękniejsza bluza, jaką kiedykolwiek widziałam.
Ktoś by powiedział: Jajka ?! 
Ja mówię: Jajka ♥
Niestety cena jest trochę za wysoka, jak na mój budżet (warta fajnego print'u, ale nie dałabym tyle z bluzę, mimo wszystko). Sam sklep jest naprawdę super i ma piękne rzeczy. Pewnie nigdy nic tam nie kupie, ale zawsze fajnie popatrzeć :)

3. Ocieplana, jeansowa kurtka - Ta ze zdjęcia jest ze sklepu CHOiES, ale oczywiście mogłaby być każda inna. Ta po prostu jest troszkę inna od tych, które dotychczas widziałam. Nie lubię bluz, a ta kurteczka może ją zastąpić i jest cieplutka (najlepiej żeby miała miłego misia od wewnątrz ♥).

4. Martens'y - Te buty od zawsze bardzo mi się podobały. Marzę o oryginalnych, ale cena jest bardzo wysoka (ale myślę, że ich warta). Na razie pozostają mi podróbki z CCC (póki co, nawet takich nie posiadam).

5. Bluza ADIDAS Grid -Kolejna kultowa i bardzo trudno dostępna bluza. Uwielbiam jej motyw - grid. Biała kratka na czarnym tle. Niestety nigdzie nie mogę jej dostać, a w sklepie, który wam podałam, została wyprzedana. Cena jest w końcu osiągalna dla normalnego kupca. Jedyny plus całości :) 

Więcej rzeczy z mojej wishlisty zobaczycie w następnym poście, bo wszystkiego bezpośrednio na tacę kłaść nie można. A wam, podoba się coś z tego ? Czekam na wasze odpowiedzi :)

Wers 

Zapraszam do pozostałych postów:
Wcale nie taka erotyczna
Jesienna z H&M
Mama idealna - istnieje ?

9 komentarzy :

  1. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, buty najlepsze :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko prócz spodni to idealnie mój gust więc... ty też masz świetny gust! Nie no żartuję, rzeczy są na prawdę super.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/01/someone-slap-me-in-face-but-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  3. od zawsze podobała mi sie ta ocieplana bluza, ale jak dla mnie za droga :(

    http://m-kubacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena martensów jest naprawdę warta :) Ja już swoje mam z 4 lata i świetnie się sprawują :') Co do spodni to tez bardzo mi się podobają z takimi naszywkami

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ciekawy wpis, zakochałam się w tej bluzie!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wish lista ;)

    NOWY POST-ZAPRASZAM!♥
    Pozdrawiam Ciepło! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza z adidasa przecudowna, też mam w planach ją kupić o ile wgl uda mi się upolować, ogólnie ciuchy, które przedstawiasz w poście są super.

    zaprasza do mnie http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania są nie w moim guście no może z wyjątkiem martensów, które bym chętnie przygarnęła gdyby nie ta cena :C
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.